سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: میزان تخلفات در خصوص گران‌فروشی و فروش چارتری با توجه به حضور مستمر بازرسان در این بخش کاهش داشته است.

جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: میزان تخلفات شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی  در نیمه دوم امسال با توجه به کاهش پیک مسافرتی و همچنین تشدید نظارت ها توسط بازرسان سازمان هواپیمایی کاهش یافته است.

به گفته  وی "در شرایط کنونی نظارت ها افزایش یافته است و امیدواریم همین روند تا پایان سال ادامه داشته باشد و البته همواره از مردم درخواست داشته ایم در صورت مشاهده تخلفات به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش دهند."

او بیان کرد:  نظارت ها بر روند گران فروشی و فروش چارتری در تمامی مسیرهای داخلی ادامه دارد و به هیچ عنوان در این بخش کوتاه نخواهیم آمد.

یازرلو افزود: مسافران حتما در این بخش به موضوع فروش چارتری توجه کرده و در صورت مشاهده علاوه بر نخریدن بلیت آن را به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای یوسفی
۰۹:۰۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
باسلام من یک بازنشسته ارگان شهرداری شیراز می باشم بلیط رفت و برگشت شیراز مشهد و به عکس مورخ ۷ لغایت ۱۱ مهر از هواپیمایی شرکت کاسپین توسط آژانس مارال گشت پارس واقع روبروی خیابان خیام جنب حسینیه شلمچه شیراز با توجه و صحبت با مسافران مشخص گردید بلیط هواپیما را برای خانواده من نفری ۴۶۰۰۰۰۰ تومان محاسبه گردیده است و از نهاد مربوطه و باشگاه خبرنگاران خواهشمندم بابت حساب محاسبه شده بلیط و ارائه استناد آژانس نحوه محاسبه به مسافر پیگیری نماید با تشکر
آخرین اخبار