رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: بازدیدهای میدانی مسوولان و برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی به احیای ۱۰ واحد تولیدی و اشتغال یک‌هزار و ۱۴۲ نفر در استان منجر شد.

حجت الاسلام علی فرجی برحق روز چهارشنبه در تشریح عملکرد هشت ماهه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اعضای ستاد از هشت واحد تولیدی و صنعتی به صورت میدانی بازدید کردند.

وی اظهار داشت: همچنین برای بررسی مشکلات و موانع واحدهای تولیدی با ۱۰ شرکت دانش بنیان جلساتی برگزار شد.

این مسوول یادآور شد: تمامی بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی، با جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع همراه بوده که در محل خود شرکت و کارخانه های مشکل دار با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.

حجت الاسلام فرجی برحق خاطرنشان کرد:‌ این جلسات نتایج خوبی داشته و به احیای چند واحد تولیدی و اشتغالزایی در آنها منتهی شده است.

وی افزود: در بررسی موانع این شرکتها، مشکلاتی از جمله عدم اختصاص ارز به واحدهای تولیدی دارای صادرات، موانع زیست محیطی، طولانی شدن فرایند رسیدگی به درخواست تغییر کاربری اراضی در کمیسیون تبصره یک ماده یک و کارگروه امور زیر بنایی مطرح شد.

حجت الاسلام فرجی برحق گفت: اجرای طرح های توسعه ای و به طول انجامیدن اخذ مجوزها از ادارات، تعیین تکلیف اراضی راکد شهرکهای صنعتی، مشکلات بانکی و امهال تسهیلات و ایرادات درگاه صدور مجوز از دیگر مشکلات این واحدها بوده است.

رئیس کل دادگستری زنجان به اهتمام جدی ستاد اقصاد مقاومتی استان در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: حمایت از واحدهای تولیدی و تلاش برای رفع موانع آنها ضمن کمک به اقتصاد و رشد تولید و ایجاد اشتغال کارگران، از بروز برخی مشکلات برای خانواده ها جلوگیری خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.