حجت الاسلام ایزدی گفت: حضرت زهرا (س) همواره در کنار ولایت و رهبری بود و با صلابت از این جایگاه حمایت کرد تا سرانجام در همین مسیر به شهادت رسید.

همزمان با ایام فاطمیه و روز مجلس نماز وحدت ادارات کوهبنان با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری به میزبانی دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان در حرم مطهر شهدای گمنام برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه کوهبنان گفت: حضرت زهرا (س) همواره در کنار ولایت و رهبری بود و با قدرت و صلابت از این جایگاه حمایت کرد تا اینکه سرانجام در همین مسیر به شهادت رسید.

وی ادامه داد: ولایت مداری، همسرداری، تربیت فرزندان، خانه داری، اقتدار و صلابت حضرت زهرا (س) در برابر دشمنان، دفاع از مظلوم، همراهی و کمک به مظلومان را بایستی از بی بی دو عالم فرا بگیریم.

حجت الاسلام حسن ایزدی در ادامه به سالروز شهادت آیت الله مدرس به دست عمال رژیم یهلوی اشاره کرد و افزود: شهید مدرس، تاریخ ساز شد؛ چرا که به عنوان نماینده مردم با قدرت و صلابت در برابر استکبار جهانی ایستاد.

محمد بهسرشت، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی پیگیری تکمیل جاده کوهبنان به زرند از طریق قرارگاه خاتم الانبیا با همکاری فرماندار شهرستان، دعوت از رئیس مجلس و وزرای اقتصاد، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی و گردشگری، پیگیری برای انتقال آب خلیج فارس به شهرستان‌های زرند و کوهبنان را از جمله خدمات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

وی پیگیری برای بازسازی و مقاوم سازی تیمچه علیخان و بافت قدیمی طغرالجرد، دعوت از معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور برای بازدید از معادن زغالسنگ و حضور در جمع کارگران، دعوت از رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس بنیاد علوی به شهرستان با تحقق ۱۶ مصوب و پیگیری مصوبات از سوی فرماندار شهرستان را از دیگر خدمات نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس عنوان کرد.

بهسرشت توزیع ۳۰ سری جهیزیه، دیدار با استاندار یزد برای پیگیری احداث جاده کوهبنان به سیروس آباد، بافق و یزد به همراهی فرماندار کوهبنان، دیدار با فرمانداران شمالی استان به میزبانی فرمانداری کوهبنان با موضوع جاده‌های ارتباطی، توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی را از دیگر برنامه‌های  نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس عنوان کرد.

وی پرداخت حق بیمه ۳ خانوار، پیگیری ارتقای اینترنت و گازرسانی به روستا‌ها، پیگیری برای احداث چاه کشاورزی ده ملک، توزیع وام در ۴ مرحله به ۱۵۰ نفر از متقاضیان، هماهنگی برای دیدار با مقامات در سطح وزارتخانه‌ها، پیگیری برای  احداث سیلاب دهستان خرمدشت، پیگیری برای روکش آسفالت کوهبنان به زرندو کوهبنان به خرمدشت، پیگیری برای اختصاص قیر رایگان به شهرداری‌ها و دهیاری ها، پیگیری برای ارتقای بانک‌ها، پیگیری برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی و... با همکاری و همراهی فرماندار شهرستان را از دیگر خدمات نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس  عنوان کرد.

برچسب ها: نماز وحدت ، روز مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار