فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : خودرو‌های فاقد پلاک در کرمانشاه شناسایی، توقیف و به مراجعه قضایی ارجاع داده می‌شوند.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : خودرو‌های فاقد پلاک، خودرو‌هایی که ارقام پلاک خود را دستکاری کرده و یا در ظاهر خودروی خود از جمله ارتفاع دستگاه به هر دلیل و با هر انگیزه‌ای دست برده و در سطح معابر استان کرمانشاه تردد داشته باشند به طور جدی مورد برخورد و توقیف قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در صورت شناسایی افراد متخلف توقیف اتومبیل به مدت یک ماه در پارکینگ اعمال شده و پس از یک ماه پرونده قضائی برای آن‌ها تشکیل خواهد شد و صاحبان خودرو به این مراجع فراخوانده می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای طرح برخورد با متخلفین استمرار خواهد داشت و در صورتی که پلیس خودروی فاقد پلاک در شهر را مشاهده کند خودرو فاقد پلاک مورد ظن پلیس قرار گرفته و با پیگیری جدی توقیف خواهد شد.

سردار حاجیان با اشاره به خودرو‌هایی که در خیابان مزاحمت ایجاد می‌کنند، گفت: خودرو‌هایی که با حرکات نمایشی و آلودگی صوتی برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند شناسایی و خودرو آن‌ها نیز مورد توقیف قرار می‌گیرند تا پس از تشکیل پرونده قضائی به مراجع قضائی ارجاع داده شوند  .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.