عمده تجهیزات دی کلینیک غدیر صنعت نفت سرخس توسط شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تامین شد.

 مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و هیات همراه در سفر به شهرستان سرخس از بخش‌های مختلف دی کلینیک غدیر صنعت نفت، بازدید و از نزدیک با کادر پزشکی، پرستاران و مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد دیدار و گفتگو کردند.
 
دکتر سیدعلی جزایری پس از بازدید از بخش‌های مختلف این دی کلینیک در جمع مدیران صنعت گاز و بهداشت و درمان شمال شرق گفت: ایجاد درمانگاه، راه اندازی بیمارستان و تامین نیروی متخصص از جمله درخواست‌ها و انتظارات به حق کارکنان به ویژه در مناطق عملیاتی است.
 
وی با اشاره به اینکه با تامین اعتبار، تجهیزات مناسبی برای راه اندازی دی کلینیک غدیر خریداری شده است، افزود: یکی از اهداف این سفر پیگیری تفاهم نامه بهداشت و درمان صنعت نفت با دانشگاه علوم پزشکی برای راه اندازی و تبدیل آن به بیمارستان است.
 
این مسئول با بیان اینکه درپی پیگیری‌های صورت گرفته، بخشی از نیرو‌های انسانی این مرکز جذب و مستقر شده اند، گفت: مهمترین موضوع، صدور مجوز نهایی بیمارستان و تامین نیروی متخصص است.
 
دکتر جزائری اضافه کرد: علاوه بر این، از متخصصینی که در بیمارستان لقمان ارائه خدمت می‌کنند نیز خواسته ایم تا در صورت موافقت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخس، به خانواده صنعت نفت هم خدمات پزشکی و درمانی ارائه کنند.
 
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ادامه داد: با راه اندازی بیمارستان غدیر صنعت نفت در کنار بیمارستان لقمان، فعالیت این دو مرکز کمک زیادی به مجموعه درمانی شهرستان و مردم سرخس خواهد کرد تا خدمات بهداشتی درمانی به هموطنان ارائه شود و مردم این منطقه و خانواده‌های کارکنان صنعت نفت برای درمان به مشهد مراجعه نکنند و بتوانند مشکلات بهداشت و درمانی خود را در سرخس پیگیری کنند.
 
وی تاکید کرد: امور جذب نیروی متخصص بر عهده وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و هزینه‌های تجهیزات بیمارستان نیز توسط شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تامین می‌شود و تجهیزات جدید در حال خریداری است؛ همچنین به لحاظ ساختمانی مشکلی وجود ندارد و امیدواریم این بیمارستان بزودی راه اندازی شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.