سرکشی فرماندار زرند از حوزه علمیه خواهران

 فرماندار زرند با همراهی رئیس هیئت امنای حوزه علمیه خواهران فاطمیه ضمن بازدید با مدیر و اساتید این حوزه علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در این آیین با اشاره به جایگاه والای طلاب، اظهار داشت : در ایجاد گفتمان میان اقشار متخصص و متعهد جامعه باید با مهندسی و کارهای تمیز فرهنگی در بستر سازی مدینه فاضله اسلامی با ورود به کف میدان و لمس مشکلات و آسیب ها به فکر چاره اندیشی باشیم.

وی با بیان اینکه طلاب خواهر، دارای ظرفیت و سلیقه عظیم فکری و فرهنگی هستند که می توانند در راستای مقابله با جنگ نرم و آسیب های اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی داشته باشند، از آنان خواست تا در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی یاریگری به دستگاه های اجرایی و فرهنگی به ویژه همراهی بیشتر با قشر دانشجو همت خویش را بکار گیرند.

در این جلسه پس از ارائه گزارش از سوی جمالیزاده مسئول حوزه علمیه خواهران پیرامون اقدامات، برنامه های پیش رو و مشکلات موجود در کمبود امکانات، سردار سلطان زاده مسئول هیئت امنای حوزه علمیه خواهران در راستای مطالبه فرماندار، از آمادگي این حوزه به منظور تهیه طرح های جدید فرهنگی به منظور پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.