فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش ۱۶ درصدی کشف انواع کالای قاچاق از ابتدای سال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در پنجمین جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از افزایش ۱۶ درصدی کشف انواع کالای قاچاق از ابتدای سال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار داشت: طی ۲۰ روز گذشته تعداد ۱۲۰ خودروی شوتی توقیف و روانه پارکینگ شدند. 
 
وی با اشاره به اینکه در این مدت شاهد افزایش ۲ درصدی توقیف خودروی حامل قاچاق بوده ایم، افزود: در این رابطه انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹۷۰ میلیارد ریال کشف و در زمینه تعداد دستگیری قاچاقچیان نیز شاهد افزایش ۲۰ درصدی بوده ایم.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام برخورد با خودرو‌های شوتی، هنجارشکن، پلاک مخدوش و فاقد پلاک را از اولویت‌های پلیس استان خواند و تصریح کرد: علاوه بر ۱۲۰ دستگاه خودروی شوتی، تعداد ۶۵ دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش نیز در این مدت توقیف و جهت تعیین تکلیف روانه پارکینگ شدند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه با تعامل خوبی که بین انتظامی و مرزبانی وجود دارد امسال قاچاق احشام به آن سوی مرز نداشته ایم، عنوان کرد: مبارزه با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا یکی از مهمترین برنامه‌های پلیس استان است و پلیس با اشراف اطلاعاتی و با قاطعیت با افراد سودجو و فرصت طلبی که بخواهند اقتصاد کشور را دچار خدشه کنند برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.