رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تایباد گفت: تعداد ۱۰۰ اصله نهال زیتون مثمر به یاد شهدای غزه در حاشیه شهر تایباد کاشته شد.

هادی مجدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تایباد گفت: در راستای اجرای پویش سراسری کاشت یک میلیارد درخت، تعداد ۱۰۰ اصله نهال زیتون مثمر در اراضی ملی حاشیه شهر تایباد با همکاری مردم طبیعت دوست کاشته شد.

وی افزود: هدف از این برنامه زیست محیطی با مشارکت شهرداری، علاوه بر اجرای پویش ملی کاشت یک میلیارد درخت، توسعه کاشت نهال‌های مثمر و بارده بوده و همچنین به یاد شهدای غزه، نهال‌های زیتون که نماد کشور فلسطین می‌باشد؛ غرس شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تایباد ادامه داد: محور اصلی و اجراکنندگان این پویش سراسری، مردم هستند که شعار آن 《هر ایرانی، ۳ درخت》 می‌باشد و به مدت ۴ سال ادامه خواهد داشت.

مجدی بیان کرد: مکان‌های دیگری نیز در سطح شهرستان برای نهال کاری در نظر گرفته شده است که از مردم و شهروندان دوستدار محیط زیست جهت پیوستن به این حرکت خداپسندانه دعوت به عمل می‌آید.

این مقام مسئول تصریح کرد: توسعه فضای سبز باعث ایجاد هوای سالم، کاهش وقوع پدیده گردوغبار، افزایش اکسیژن و دفع دی اکسید کربن می‌شود و همچنین چهره‌ای زیبا و دلنشین در شهر‌ها و روستا‌ها می‌سازد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تایباد خاطرنشان کرد: این نهال‌های مورد استفاده توسط اداره منظر، سیما و فضای سبز شهری شهرداری تایباد تولید می‌شود.

برچسب ها: کاشت نهال ، پویش ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.