مدیرکل نیروی کشش شرکت راه‌آهن گفت: همواره تزریق لوکوموتیو جدید در شبکه ریلی را دنبال کرده‌ایم و پیگیر ورود ۵۰ لوکوموتیو جدید به چرخه سیر هستیم.

 هادی یارجی مدیرکل نیروی کشش شرکت راه‌آهن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه همواره تزریق لوکوموتیو جدید در شبکه ریلی را دنبال کرده‌ایم گفت: ورود لوکوموتیو باری و مسافری را هم دنبال می‌کنیم چرا که در حوزه لوکوموتیو باری با توجه به توان تولید داخل، برنامه ما استفاده از ظرفیت کارخانجات تولید داخل است و اگر نیازی وجود داشت از خارج از کشور تامین می‌کنیم.

به گفته وی، در بخش مسافری نیز سابقه تولید مشترک را داریم که بتوانیم با یکی از شرکت‌های توانمند تولید داخل که تجربه تولید ۱۵۱ لوکوموتیو ایران سفیر را دارد ۵۰ لکوموتیو جدید را به چرخه سیر وارد کنیم.

یارجی بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌ها اقدام می‌کنیم و خطوط ریلی تا سرعت ۱۶۰ کیلومتر جوابگو است و اگر از لوکوموتیو با توان بیشتر از این استفاده کنیم  به طور قطع پرت بهره‌وری را خواهیم داشت و افزایش هزینه نگهداری را به دنبال دارد. تمام تلاش بر این است که با توجه به شبکه و ساختار موجود، بهینه‌ترین لوکوموتیو را وارد کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار