مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از آغاز پویش ملی دلگرمی احسان همزمان با سراسر کشور در استان یزد خبر داد.

علی اکبر محمدپناه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مراسم پویش دلگرمی احسان به نیازمندان گفت: با همکاری و کمک گروه‌های جهادی، وسایل گرمایشی مورد نیاز در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان تهیه شده و روز‌های آینده توزیع می‌شود.

او افزود: ۲۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن با هزینه ۸۰۰ میلیون تومان برای مناطق کم برخوردار استان خریداری شده و آماده توزیع در این مناطق است.

محمدپناه اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۵۰ هزار بسته معیشتی در استان یزد توزیع شده است.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه یزد نیز در این مراسم گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی فعالیت‌های خوبی را برای حمایت از نیازمندان در دستور کار قرار داده و با توجه به عمق محرومیت در مناطق کمتر برخوردار استان نیاز است که تعداد وسایل گرمایشی را افزایش دهند.

 با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون در حوزه اشتغال، اقتصاد، درمان و سازندگی کمک‌های زیادی در استان انجام داده است، افزود: امیدواریم به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیاز‌های مردم مناطق کم برخوردار استان رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.