هزینه ۱۰ هزار پوندی شهردار انگلیسی از بودجه عمومی برای چاپ عکس سگ خود روی اتوبوس

یک مقام محلی انگلیس ۱۰ هزار پوند از بودجه عمومی را صرف چاپ عکس با حیوان خانگی‌ خود روی یک اتوبوس دو طبقه کرد.

دن نوریس، نماینده سابق مجلس و شهردار منطقه غرب انگلیس با پولی که از محل بودجه عمومی پرداخت شده بود، از خود و سگش عکاسی کرده و تصاویر بزرگ آن را به عنوان تبلیغات بر یک اتوبوس چاپ کرد. روی این تصاویر نوشته شده بود که استفاده از اتوبوس در روز تولد ساکنان منطقه، رایگان خواهد بود. 

به گزارش دیلی میل، این تبلیغات توسط مقامات بالادستی مسدود شده و هرگز به صورت عمومی نمایش داده نشد؛ زیرا نگرانی‌هایی وجود دارد که شهردار برای بالابردن محبوبیت مردمی خود در مبارزات انتخاباتی آینده دست به این اقدام زده باشد.

یک گزارش داخلی در این خصوص یادآور شده که هزینه ۱۰ هزار پوندی این تبلیغات که از اموال عمومی پرداخت شده «یادآور مبارزات سیاسی در انتخابات است که برای تاثیرگذاری بر رای‌دهندگان استفاده می‌شود». در ادامه گفته شده این اقدام «انگیزه شخصی» داشته و «به طور برجسته در سکو‌های تبلیغات سیاسی» ظاهر شده است. 

گفته می‌شود این شهردار در بیانیه‌ای نسبت به این اقدام خود اظهار پشیمانی کرده است. نوریس پیش از این و در سال ۲۰۲۱ نماینده حزب کارگر در مجلس انگلیس بود.

تصویر مقام محلی انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
اوخودش از نژاد سگ است اما درلباس انسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
ده هزار پوند به پول ایران میشه چند . شش صد میلیون ایران . نه یک میلیارد ایران .چقدر حساب و کتابشون دقیقه . تو مملکت ما چند هزار میلیارد و دکل نفتی و هزینه های زیادی صرف میشه که کسی جرات نداره اعلام کنه . یاد حرف جمال الدین اسد آبادی افتادم ...
آخرین اخبار