سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: در ایجاد روند کاهشی برای برخی آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش، طرح نماد می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

عباس کاظمی معاون استاندار و سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین در سومین جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده شهرستان قزوین گفت: این کارگروه از ادغام چند کارگروه دیگر تشکیل شده است بنابراین اعضای آن وظایف و مسئولیت‌های سنگینی برعهده دارند که باید با جدیت امور مرتبط را دنبال کنند.

وی افزود: در برخی آسیب‌های اجتماعی سطح شهرستان شاهد روند افزایشی هستیم که با تلاش و اهتمام اعضای کارگروه باید این شاخص‌ها روند کاهشی پیدا کند و شاهد بهبود وضعیت باشیم، در این میان آموزش و پرورش و طرح نماد (نظام مراقبت از دانش‌آموزان) می‌تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

این مسئول اظهار کرد: در طرح نماد برنامه‌های مختلفی در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مدارس و مناطق مختلف تدوین شده است، مدیران آموزش و پرورش باید تلاش کنند این طرح در مدارس به درستی اجرا شود، ما نیز بر نحوه اجرای طرح نظارت می‌کنیم.

سومین جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده شهرستان قزوین با دستور جلسه اجرای طرح نماد و بررسی وضعیت مراکز آموزشی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.