رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود ۷ محور مواصلاتی حادثه خیز در استان گفت: باید ایمن‌سازی و اصلاح این محور‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از این محورها، جاده ارومیه – شهر جدید گلمان است که ضمن اصلاح و ایمن سازی جاده، باید روشنایی آن نیز تامین شود.

وی با اشاره به لزوم نصب نیوجرسی در گردنه قوشچی محور ارومیه - سلماس اضافه کرد: اصلاح و ایمن سازی بلوار بسیج ورودی ارومیه از سمت سلماس و بلوار شهید فعال ورودی ارومیه از سمت مهاباد در مرکز استان نیز باید در دستور کار جدی نهاد‌های مسئول باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: جاده ماکو از سه راه ایواغلی تا منطقه آزاد، قسمتی از جاده تکاب و جاده خوی – مرز رازی هم باید اصلاح و ایمن‌سازی شود تا زمینه کاهش تصادفات را فراهم کنیم.

عتباتی تصریح کرد: یکی از موضوعات و مشکلات مهم آذربایجان‌غربی، تصادفات درون شهری و برون شهری جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی حادثه خیز است که باید تدابیر کاربردی و عملی در خصوص آن‌ها اتخاذ شود.

وی گفت: تصادفات و حوادث ناگوار به علل مختلف باید تدبیر شده و به حداقل‌ترین میزان خود برسند.

به گفته رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، شورای دستگاه‌های نظارتی در جهت کمک به مدیران برای تامین اعتبار و منابع مالی مورد نیاز اقدامات فوری را در دستور کار خود قرار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.