امروز طی آیینی از زحمات علی رشیدی مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمان قدردانی و حمید علیدادی سلیمانی به عنوان مدیر عامل جدید معرفی شد.

علی رشیدی، مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید در صنعت آب گفت: انتقال آب از خلیج فارس به کرمان یک افسانه بود و خوشبختانه این افسانه به واقعیت پیوست و کرمان تشنه را به دریا متصل کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع تامین آب شرب استان کرمان با تلاش نیرو‌های شرکت آب منطقه‌ای کرمان تدوین شده است، افزود: در این طرح برای همه مناطق استان کرمان، طرح‌های تامین آب شرب پیش بینی و متناسب با این طرح‌ها، پروژه‌های بزرگی برای آبرسانی به مردم تعریف شده است.

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان ادامه داد: در ۵۰ سال گذشته دمای هوای استان حدود ۲.۵ درجه گرم تر شده و سرعت کاهش بارش‌های کرمان بسیار افزایش یافته است.

او بیان داشت: باید در استان کرمان، دولت آب تشکیل دهیم و با همکاری همه دستگاه‌های مربوطه برای تکمیل زیرساخت‌های آبی تدابیری اندیشیده شود.

همچنین امیر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این مراسم بیان کرد: در بخش‌هایی از مناطق استان کرمان و بخش‌های اداری با کمبود نیروی کار مواجه هستیم و باید به انتخاب مدیر‌هایی از درون سازمان توجه کرد.

در این مراسم از زحمات علی رشیدی مدیرعامل سابق آب منطقه‌ای کرمان قدردانی و حمید علیدادی سلیمانی به عنوان  مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای کرمان معارفه شد.

برچسب ها: انتصاب جدید ، شرکت آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار