در مراسمی از خودرو‌های آتش نشانی روستا‌های اهواز رونمایی شد.

سیداحمد موالی زاده  فرماندار اهواز در مراسم رونمایی از ۸ خودروی آتش نشانی پیشرو روستا‌های اهواز ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: برای کمک و توسعه روستا‌ها برنامه‌های خوبی داریم و امید است بتوانیم گام بلندی را در جهت رسیدگی به روستا‌های ۳ بخش مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه این کلانشهر برداریم.

او  به محرومیت بسیاری از روستا‌های اهواز نسبت به روستا‌های دیگر مناطق اشاره کرد و افزود: رفع مشکلات و توسعه روستا‌ها در اولویت برنامه‌ها است و بسیاری از امکانات و زیرساخت‌ها در روستا‌ها نیاز بود، اما انجام نشده بود و از ابتدا در برنامه قرار دادیم.

فرماندار اهواز  ادامه داد: اولین مورد که در برنامه قرار دادیم تجهیز روستا‌ها به سیستم آتش نشانی بود که امری ضروری بود، به همین منظور با اعتباری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده خریداری و برای استفاده در روستا‌ها به بخشداری‌های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز تحویل داده شد.

آقای موالی زاده گفت: پیش از این برای امداد رسانی در حوادث در شهر الهایی و روستا‌های اهواز از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز کمک می‌گرفتیم و با توجه به فاصله زیاد شهر تا روستا‌ها عملیات امداد رسانی و اطفا حریق بسیار دشوار و به سختی انجام می‌شد.

او  با بیان اینکه مساله ایمنی، سلامت و جان مردم بسیار اهمیت دارد، افزود: مرحله نخست تجهیز روستا‌های بخش‌های های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز به سیستم آتش نشانی را در دستور کار قراردادیم تا دیگر برنامه‌ها را هم بتوانیم به خوبی انجام دهیم.   

فرماندار اهواز  ضمن تشکر و قدردانی از حضور و همکاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل امور شهری و شورا‌ها و مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان، گفت: امید است بتوانیم دیگر مشکلات روستا‌های اهواز را با همکاری مجموعه فرمانداری و استانداری را رفع کنیم.

آیین رونمایی از ۸ خودرو آتش نشانی پیشرو (سیستم روت فایر) برای واگذاری به روستا‌های بخش‌های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز با حضور  جمعی از مسئولان،  دهیاران و اصحاب رسانه در محل فرمانداری اهواز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.