شهردار اهواز بپیوستن ۵۰ دستگاه وسیله نقلیه سنگین به ناوگان آتش نشانی اهواز را عاملی موثر در تحول ایمنی این کلانشهر دانست.

موسی شاعری شهردار اهواز در حاشیه آیین رونمایی از ۵۰ دستگاه وسیله نقلیه سنگین و اضافه شدن آن‌ها به ناوگان آتش نشانی این کلانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بکارگیری این تعداد خودرو و موتورسیکلت تحولی در ایمنی شهر ایجاد خواهد کرد.

او به کمبود نردبان بلند و ایمن برای امدادرسانی در ساختمان‌های مرتفع و سایر تجهیزات اشاره کرد و افزود:، اما جذب اعتبارات موردنیاز برای تهیه و بکارگیری ماشین آلات آتش نشانی گام بلندی محسوب می‌شود، چون امنیت جانی همشهریان، ایمنی و نجات جان آن‌ها برای ما مهم است.

شاعری نمایان شدن اهمیت این تجهیزات را در زمان خطر و حوادث عنوان و بیان کرد: البته نیرو‌های فداکار و سختکوش آتش نشانی در زمان آتش سوزی ها، زلزله، آبگرفتگی‌های شهر اهواز و... همه پای کار بودند و هستند و بی ریا و صادقانه به همشهریان بطور شبانه روزی کمک می‌کنند.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نیز گفت: از حمایت‌های غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، موسی شاعری شهردار این کلانشهر و اعضای شورای شهر اهواز تشکر و قدردانی می‌کنم که تلاش کردند عقب ماندگی ۲۰ ساله در زمینه تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی جبران شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.