رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بیش از ۷۰ خودرو آتش نشانی و بیش از ۲۰۰ نیرو‌ی آتش نشان به مناسبت چهارشنبه سوری در مناطق مختلف اهواز مستقر هستند.

آتش پاد علی تراب پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طبق سال‌های گذشته، همزمان با چهارشنبه سوری، خودرو‌های آتش نشانی در کنار نیرو‌های نظامی و امنیتی در مناطق از پیش تعیین شده در اهواز مستقر هستند تا درصورت وقوع حادثه وارد عملیات شوند.

وی بیان داشت: بیش از ۲۰۰ نفر از نیرو‌های آتش نشانی و بیش از ۷۰ دستگاه خودرو در آماده باش کامل به سر می‌برند.

آتش پاد تراب پور اظهار کرد: خوشبختانه با انجام آموزش‌ها رخصوص پیشگیری از وقوع حوادث، رخداد حوادث در این شب روند کاهش داشته در سال گذشته تنها با ۵۷ فقره حریق حدود ۴۰ درصد در مقایسه با سال گذشته آن کاهش حوادث را شاهد بودیم.

این مقام مسئول اذعان داشت: این کاهش حوادث نشان دهنده تاثیرات آموزش ها، اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و پیشگیری از وقوع حوادث است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه افزود: امیدواریم در چهارشنبه سوری سال جاری نیز شبی بدون حادثه را سپری کنیم و با دلی خوش و شبی آرام به استقبال سال نو برویم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امسال اطلاع رسانی ها به خوبی انجام شد و با راه اندازی کمپین "نه به چهارشنبه سوری خطرناک"و اطلاع رسانی در مدارس، صدا و سیما، فضای مجازی برای پیوستن به این کمپین نتایج خوبی بدنبال داشت.

آتش پاد علی تراب پور، هدف از راه اندازی این کمپین را کاهش آمار حوادث ناشی از چهارشنبه سوری و ارتقا فرهنگ ایمنی شهروندان و همچنین کاهش صدمات و دوری از خطرات عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

کاهش حوادث چهارشنبه سوری

برچسب ها: آتش نسانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.