رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نصب ۱۶ شیر ایستاده آتش نشانی در اهواز تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی تراب‌پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به وضعیت شیر‌های فعال آتش‌نشانی در سطح شهر اهواز، گفت: تا پایان سال جاری، ۱۶ شیر ایستاده آتش‌نشانی در نقاط ضروری این کلانشهر نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۳۴۱ شیر آتش‌نشانی در سطح شهر اهواز وجود دارد اظهار داشت:، اما برخی از این شیر‌ها توسط روکش آسفالت پوشیده شده‌اند یا در برخی موارد لوله‌گذاری شبکه آب تغییر کرده است، در حال حاضر حدود ۱۴۷ شیر ایستاده و زیرزمینی در سطح شهر اهواز فعال هستند.

تراب‌پور تصریح کرد: بیش‌ترین تعداد شیر‌های آتش‌نشانی در هسته مرکزی شهر قرار دارند و ۲۷ شیر هسته مرکزی شهر فعال هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تعداد شیر‌های هر ایستگاه آتش‌نشانی نشانه‌گذاری و کدگذاری شده است، افزود: ۱۴۷ شیر فعال آتش‌نشانی حداقل ماهیانه یکبار بازدید می‌شوند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با بیان اینکه ۲۴ شیر آتش‌نشانی مورد نیاز اهواز است، اذعان داشت: مناطق پرخطر که در صورت بروز حادثه به منابع آبی قابل اطمینان نیاز دارند شناسایی شده‌اند.

آتش پاد علی تراب پور بیان کرد: همچنین رنگ‌آمیزی و کدگذاری همه شیر‌های اهواز در برنامه است و تا قبل از پایان سال به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/گ

نصب شیر آتش نشانی در مناطق شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.