مدیرکل دفتر شهری استانداری کرمان گفت: سال قبل ۳۰۰ خودروی سبک و سنگین به صورت قسطی به شهرداری‌های استان واگذار شده است.

همزمان با هفته بسیج با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، فرماندار کوهبنان وجمعی مدیران محلی، پروژه‌های باسکول ۵۰ تنی و سالن کنفرانس شهرداری کیانشهر در بخش طغرالجرد افتتاح شد.

علی شهسواری مدیر کل دفتر امور شهری استانداری کرمان دراین مراسم با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یک فرد نیست بسیج یک فرهنگ است که هر کس وارد این فرهنگ شد ماندگار شد که نمونه بارز آن سردار دلهاست که جاودانه تاریخ شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶ هزار میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده بود که با پیگیری‌ های انجام شده با رشد مناسب حدود ۹ هزار میلیارد تومان محقق شد که حدود ۶ هزار میلیارد تومان آن ارزش افزوده بود که به شهرداری‌ها پرداخت شد.

شهسواری افزود: ۱۳ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه سال جاری شهرداری‌های استان کرمان پیش بینی شده که امیدواریم به ۱۶ هزار میلیارد برسد.

وی بیان کرد: برای استفاده از تجربیات شهرداری استان‌های دیگر برنامه بازدید از شهر اصفهان را داشتیم که این مهم ادامه دار خواهد بود.

مدیر کل دفتر امور شهری وشهرداری های استانداری کرمان گفت: در چند سال گذشته ۲۰ شهرداری جدید به استان اضافه شده که امکانات و تجهیزات خودرویی سنگین ندارند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۱۳ هزار تن قیر رایگان بین شهرداری‌های استان کرمان توزیع کردیم در حالی که بخش عمده قیر رایگان بین شهرداری‌هایی که جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر دارند توزیع شد البته عمده شهرداری‌های کشور زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند.

شهسواری گفت: سال قبل حدود ۳۰۰ خودروی سبک و سنگین به صورت قسطی به شهرداری‌های استان واگذار شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار