بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با حضور معاون اول، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت برگزار شد.

بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با حضور معاون اول، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، وزیر بهداشت، دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت و محققان، برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی مرکز همایش‌های بین المللی رازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، از ۲۰ برگزیده در بخش حقیقی و ۴۸ برگزیده در بخش حقوقی، تقدیر به عمل آمد.

این جشنواره با شعار مهار تورم و رشد تولید و حمایت از تحقیقات و فناوری‌ها در راستای حل مشکلات حوزه سلامت کشور در ۵ کمیته علوم پایه، علوم بالینی، فناوری، دانشجویی و بهره وری و ارتقای سلامت برگزار شد و میزان مشارکت محققان و دانشمندان از این جشنواره نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد رشد داشته و از ۵۷۰ اثر در سال گذشته به ۸۰۴ اثر رسیده است.

در این جشنواره از ۴ محقق، ۳ مخترع، ۲ فناور، ۳ محقق جوان، ۲ دانشجوی فناور، ۲ پژوهش کاربردی، ۲ طرح تحقیقاتی، ۱۰ دانشگاه علوم پزشکی، ۶ مرکز رشد فناوری سلامت، ۱۹ مرکز تحقیقاتی، ۳ شرکت دارای محصول برتر، یک شرکت دانش بنیان، ۶ مجله فارسی و انگلیسی و همچنین چندین واحد توسعه بالینی بیمارستان‌ها تقدیر شد.

در حاشیه این جشنواره، بخشی از دستاورد‌های تحقیقاتی و فناوری برخی از شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی ارائه شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار