همزمان با هفته بسیج، جشنواره مالک اشتر با هدف معرفی و گزارش برنامه‌های بسیج و تجلیل از بسیجیان برگزیده در شهرستان انار برگزار شد.

جشنواره مالک اشتر هر ساله به منظور معرفی و گزارش برنامه‌های بسیج و تجلیل از فرماندهان و مدیران نخبه و برتر بسیج طی هفته بسیج در شهرستان انار برگزار می‌شود.

در جشنواره امسال از ۳۱ نفر از بسیجیان برتر از جمله، فرمانده پایگاه بسیج، فرمانده گردان بیت المقدس، فرمانده واحد پیشگام بسیج دانش آموزی، فعالان فضای مجازی، گروه‌های جهادی، حلقه صالحین و اعضای برتر شورا‌های حوزه بسیج تجلیل شد.

سرهنگ ابراهیم پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار در این مراسم گفت: امروزه بیشتر از هر زمانی به تفکر و اندیشه بسیجی نیاز داریم و بسیجیان باید در کارهای علمی و به طور کلی در تمام زمینه‌ها وارد شوند و توان خود را بکار گیرند.

وی افزود: امروز بسیاری از مشکلات، ابتکارات، خلاقیت‌ها، ظرفیت اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی، فساد مالی و .. را می توان با تفکر بسیجی حل کرد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه انار نیز با اعلام اینکه هر جا تفکر و افکار بسیج باشد، باعث پیشرفت می‌شود، گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی از برکات بسیج است.

وی از همه بسیجیان تشکر و قدردانی کرد و افزود: بسیج عنصری است که همه جا و در همه صحنه‌ها حضور موثر دارد.

در پایان از فرماندهان، مدیران نخبه، بسیجیان برتر و خانواده شهدا با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار