در مرحله پایانی جشنواره اسوه و جشنواره مالک اشتر سپاه ثارالله استان کرمان، ضمن تجلیل از برگزیدگان از خانواده شهید مظهری صفات هم تجلیل شد.

 محمد علی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر استانی و سومین جشنواره پایگاه‌های اسوه گفت: در این جشنواره،  فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و معاونت‌های تخصصی و عمومی در سپاه ثارالله  لوح  سپاس  دریافت کردند.

او افزود: الگو و اسوه حقیقی ما شهدا هستند و اگر شهدا در مبارزه پیروز شدند، علتش خداباروی و کار جهادی آن‌ها برای خدا بود و این امر در بین بسیجیان ما مشهود است.

علی رحیمی مقدم، دبیر جشنواره مالک اشتر در کرمان گفت: بسیجیان و فرماندهان، خط  مقدم جبهه‌های مبارزه با استکبار هستند و این جشنواره در ۳ بخش از نواحی مقاومت بسیج، اقشار تخصصی و معاونت‌های عمومی و تخصصی و پایگاه‌های مقاومت اجرا شد و  افرادی که در محل خدمتی خود بیشترین اثرگذاری را داشته‌اند، انتخاب و مورد قدردانی قرار  گرفتند.  

 وی ادامه داد: عملکرد افراد در رده تخصصی اقشار در سامانه بارگذاری و مورد پایش قرار می‌گیرد که این هر ۳ ماه رخ می‌دهد و  از اقشار ۲ نفر، معاونت عمومی ۲ نفر و معاونت خصوصی هم ۲ نفرانتخاب شدند.  

رحیمی مقدم  بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره این است که الگو‌های موفق معرفی شوند و با کمک به افزایش تجربیات، اقشار هم سو شوند، ضمن اینکه زحمات افراد موفق نیز دیده شود و ایجاد انگیزه کنند.

سعادت، مسئول بسیج مساجد و محلات در سپاه ثارالله کرمان هم گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ پایگاه مقاومت که در عرصه‌های ۹ گانه سند انتظار در ۱۲۵ برنامه شرکت کرده بودند، مورد پایش قرار گرفتند و  تنها  ۹۵۰ پایگاه در رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و از این تعداد  ۶۰ پایگاه  مقاومت مقام اسوه را به‌دست آورده‌اند.

او به تعداد پایگاه‌هایی که رتبه اسوه کشوری را کسب کرده‌اند،  اشاره کرد و گفت: ۹ پایگاه مقاومت ما برای حضور در جشنواره پایگاه کشوری به تهران معرفی و اعزام خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار