به مناسبت هفته بسیج از ۱۵ نفر از بسیجیان‌ علمی نخبه خواهر شهرستان بم‌ تجلیل شد.

سرهنگ‌مصطفی دهقانیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : به شهدا و شهید مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ،شهدا علمی کشور شهید احمدی روشن و شهدا عزیز غزه سلام درود میفرستیم. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بسیج و بسیجیان‌در هر میدانی وارد شدند موفق بودند چه در دوران دفاع مقدس جنگ تحمیلی بسیجیان از انقلاب دفاع کردند و بعد از ان در جنگ‌نیمه سخت هر جا فتنه‌ای بوجود امد بسیجیان حضور داشتند و ان را خنثی کردند در فتنه سال ۸۸بسیجیان فتنه‌را جم کردند شهید عجمیان‌نمونه بسیج و بسیجی شاخص بود در مقابل اغتشاش گران ایستاد و به شهادت رسید این فکر و تفکر بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : در هر جا که نیاز بود بسیج و بسیجیان حضور پیدا کنند و باری از دوش مردم بردارند بسیجیان حضور پیدا کردند نمونه ان کرونا بود بسیجیان چگونه از خود گذشتند و از جان خود گذشتند و به مردم و بیماران خدمت رسانی کردند.

سرهنگ پاسدار دهقانیان‌ افزود: در بحث کمک‌به محرومیت زدایی بسیجان با اردو جهادی کمک‌به مردم کردند و هر جا فکر و تفکر بسیجی بوده ما وموفق بودیم امروز انقلاب و تفکر و فکر بسیجی صادر شده است و تفکر بسیجی را در جبهه مقاومت شاهد هستیم که مصداق کامل ان سردار حاج قاسم‌سلیمانی است با تفکر رهبر عزیزمان این تفکر بسیجی است و اگر تفکر بسیجی نبود ممکن نبود چه اتفاقی بی افتد امروز جنایات رژیم کدوک کش صهونیستی را شاهد هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت: امروز در موضوعات علمی باید جهاد کنیم‌ و‌ جهاد علمی باید در آن جهاد کرد و برای تمدن سازی در دانشگا‌ها باید جهاد علمی کرد و در دانشگاه‌ها جهاد علمی باید انجام شود در دانشگاه‌ها جهاد علمی انجام‌نمیشود شما بسیجان و نخبگان علمی بسیج بتوانید مشکلی از مشکلات مردم را با علم خود حل کنید علمی ارزش دارد که مشکلی از مشکلات مردم را حل کند.

برچسب ها: بسیجیان ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار