حجت‌الاسلام حسینی گفت: کتابخانه‌ای با بیش از ۴۱ هزار عنوان کتاب در کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی بافق یکی از ثروت‌های شهرستان است.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی بافق گفت: امکانات زیرساختی برای تعلیم و تربیت و حضور اساتید و کارمندان توانمند با درجات بالای علمی ستودنی است. 

او افزود: بازدید امروز برایم جذاب و لذت بخش بود و خستگی بازدید‌های مختلف را تنم خارج کرد.

حسینی بیان کرد: وجود کتابخانه‌ای با بیش از ۴۱ هزار عنوان کتاب در کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی بافق یکی از ثروت‌های شهرستان است و امیدواریم دانشجویان و جوانان بهترین بهره را از این فضا ببرند. 


او آسیب وارده بر فضای سبز دانشگاه به خاطر خاموشی موتورچاه به دستور آب منطقه‌ای را موجب تاسف دانست و افزود: وجود فضای سبز در دانشگاه به منزله یک کمربند سبز و پیش گیری کننده از ورود ریزگرد و آلودگی‌های معدن و صنعت به شهر دارای اهمیت بالایی است که باید برای حفظ آن چاره اندیشی کرد.

امام جمعه بافق همچنین در بازدید از مدارس دخترانه و پسرانه سما، مهارت ورزی در کنار تحصیل را یکی از اقدامات بسیار خوب این مدرسه قلمداد کرد و آموزش هنر‌های اصیل و زنده نگه داشتن صنایع دستی در کنار خلاقیت انجام شده بر روی آن را امید بخش خواند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.