امام جمعه بافق:

پایان نامه های دانشجویی، گره‌گشای مشکلات باشد

حجت‌الاسلام حسینی گفت: در مراکز آموزشی باید درس استکبار ستیزی و دشمن شناسی تعلیم داده شود و علم راه‌گشا برای رفع مشکلات باشد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی باقرآبادی؛ امام جمعه بافق با گرامیداشت روز دانشجو گفت: در این روز بیش از هر روز دیگری باید دشمن شناس و استکبار ستیز بود.

امام جمعه بافق افزود: تحولات دانشجویی در این دوران نشان از بصیرت و استکبار ستیزی دانشجویان دارد و همین بصیرت و آگاهی جوانان این مرز و بوم دشمن را شکست می‌دهد. 

او بیان کرد: امروز پایان نامه ها در کتابخانه ها خاک می خورد چراکه کاربردی نیست و نتوانسته است به شبهات پاسخ دهد درحالیکه باید گره گشای مشکلات باشد. 

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح راهبردهای مبارزه با شبیخون فرهنگی گفت: مبارزه با تهاجم فرهنگی، دشمن شناسی می خواهد و افرادی که دشمن را باور ندارندط نمی توانند تهاجم دشمن را نیز شناسایی کنند.

او افزود: امروز باورهای دینی به بازی گرفته شده  و دشمن به راحتی خانواده ها را مورد تهاجم قرار داده است تا تهاجم خود را با موفقیت پیش ببرد.

امام جمعه بافق گفت: برخی از فیلم هایی که صداو سیما یا سینماها به نمایش می گذارند، ترویج بی فرهنگی و بی اخلاقی است و در تضاد با ترویج دین است. 

او بیان داشت: خانه ها دیگر رنگ دین ندارد و برنامه چند ساله دشمن نیز همین بوده است. 

حسینی افزود: مراکز آموزشی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید نیروی کارآمد تربیت و نوجوانان را با مسائل روز در فضای مجازی و حقیقی آشنا کنند.

امام جمعه بافق گفت: مهمترین راهبرد مقباله با تهاجم فرهنگی حضور مردم است و اینکه درصورت کوتاهی مسئولان، مردم مطالبه گری کنند و بی تفاوت نباشند.

او افزود: نقش حضور مردم در همه عرصه‌های انقلاب به ویژه در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و... مهم بود و قوام اقتدار نظام به حضور مردم بستگی دارد. 

امام جمعه بافق گفت: باید در مقابل شبیخون دشمن، تهاجمی عمل کرد و مردم در میدان باشند تا اجازه نفوذ داده نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار