تمام ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان در خدمت مردمی سازی است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام ظرفیت‌ها و امکانات استانداری و دستگاه‌های اجرایی این استان در خدمت مردمی سازی است.

رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  در افتتاحیه اولین رویداد توانمند سازی دستیاران در امر مردمی سازی دولت اظهارکرد: سپردن و واگذاری امور به حلقه‌های میانی و استفاده از ظرفیت راهبردی مردم یکی از کارویژه‌های اصلی دولت است.

وی افزود: خوشبختانه در ۲ سال اخیر شاخص‌های امید، اعتماد و رضایتمندی رشد داشته که همه این فرآیند جز با تلاش جهادی و شبانه روزی دولت و پای کار آمدن مردم میسر نمی‌شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید به این باور برسیم که مردم به کنشگری ما دل بسته‌اند و عملکرد ما زیر ذره بین نظارتی مردم است که باید با تلاش جهادی و شبانه روزی و خالصانه، امید را در آنان تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: باید با مردم صادقانه صحبت کرد و در خصوص کم کاری‌ها نیز از مردم عذرخواهی کرد و این فرهنگ در بین مدیران استان ارتقا یابد، اما ذره‌ای از خدمت به خلق کوتاه نخواهیم آمد.

شریفی تاکید کرد: برای پیشرفت سیستان و بلوچستان باید ید واحده باشیم و هر اختلاف سلیقه‌ای که مانع این توسعه و پیشرفت می‌شود را باید حذف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار