نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: در یک حرکت ملی به نام انتخابات که منجر به افزایش مشارکت مردم می شود،نقش تشکیلات بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز ۲۵ آبان ماه در دیدار با منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت و وزیرسابق امورخارجه، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر انسان به معنای واقعی بخواهد حیات خود را سامان دهد، این امر در بستر کار تشکیلاتی و تشکیلات بهتر امکان پذیر است.

امام جمعه کرمان اظهار داشت: عقل و خرد وجه تمایز انسان با سایر مخلوقات می‌باشد و انسان در بستر تشکیلات بهتر می تواند عقل و خرد جمعی خودرا به کار ببرد و زندگی خودرا سامان دهد.

وی افزود: کار تشکیلاتی نبایستی صرفا محدود به حوزه انتخابات باشد و یک تشکیلات قوی بایستی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعال باشد.

حجت الاسلام والمسلمین تصریح کرد: در بخش ملی و در یک حرکت ملی به نام انتخابات که منجر به افزایش مشارکت مردم شود در این مهم نقش تشکیلات بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه در بحث افزایش مشارکت، تشکیلات وظیفه مهمی بر عهده دارد تصریح کرد: تفاوت دیدگاه‌ها در کار تشکیلاتی بایستی منجر به وحدت شود و این تفاوت‌ها نبایستی منجر به اختلاف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.