انتخابات آبروی کشور و خط قرمز ماست

فرماندار کوهبنان گفت: از ماه‌ها قبل توپخانه دشمن به سمت و سوی انتخابات نشانه گرفته شده است تا زمینه ناامیدی مردم را رقم بزنند.

جلسه شورای اداری کوهبنان به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج و جانشین انتظامی شهرستان و سایر اعضای شورای اداری در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان گفت: علم بی عمل همانند درخت بی ثمر است مواظب باشیم همواره از علم و آگاهی در راستای گسترش علوم و فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی بهره ببریم.

وی ادامه داد: همواره تلاش کنیم با دو بال علم و عمل حرکت کنیم، طبق قوانین اسلامی و منویات مقام معظم رهبری به نحو احسن و شایسته وظیفه خود را انجام بدهیم تا الگویی شایسته‌ای برای مردم باشبم.

در ادامه مجید توکلی فرماندار کوهبنان با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نمود و افزود: عصر امروز مراسم راهپیمایی به مناسبت جهلمین روز شهادت جمعی از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود که جا دارد مسئولین در کنار سایر اقشار مردم حضوری گسترده داشته باشند.

‌وی ابراز داشت: تا امروز پنج هزار کودک قربانی جنایات ننگین رژیم صهیونیستی شدند، اما همچنان شاهد مقاومت و پایداری مردم مظلوم غزه هستیم.

فرماندار کوهبنان  اقزود: تکریم ارباب رجوع را در اولویت فعالیت‌های خود قرار بدهیم، اجازه بدهیم مراجعین حرف خود را بگویند، زیرا ما خدمتگزار مردم هستیم.

وی بیان داشت: انتخابات اسفند ماه را در پیش داریم جا دارد خودرو‌های اداری از امروز تا پایان انتخابات در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار بگیرد و کلیه کارکنان ادارات در خدمت ستاد انتخابات باشند، زیر ساخت‌های مهم خصوصا آنتن دهی شعب اخذ رای، آب، برق، تلفن و. مورد بررسی و بازبینی قرار گیرند.

توکلی ابراز داشت: از ماه‌ها قبل توپخانه دشمن به سمت و سوی انتخابات نشانه گرفته آنان درصددند که زمینه ناامیدی مردم را رقم بزنند تا انتخابات رونق کمتری داشته باشد که این پروژه آنان نیز با شکست مواجه خواهد شد، زیرا انتخابات آبروی کشور و خط قرمز ماست لذا شاهد حضور گسترده مردم در این عرصه خواهیم برد.

 وی در ادامه گفت: بایستی در این فرصت باقی مانده محیط فیزیکی شعب اخذ رای مورد بررسی قرار بگیرند تا مشکلات موجود در فرصت باقی مانده مرتفع گردد و زمینه برای انتخابات باشکوه فراهم شود.

 

برچسب ها: انتخابات ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.