امام جمعه کرمان شجاعت و رشادت در کنار مطابق با واقع بودن و صداقت و حقیقت را از مهمترین ویژگی‌های اخبار باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار صمیمی جمعی از اعضای باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان با وی که به مناسبت سالگرد آغاز زعامت حضرت آیت الله العظمی امام سید علی حسینی خامنه‌ای (مدظله العالی) و تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت انجام شد، بیان داشت: هر انسانی که وارد فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی شود، دو شخصیت حقیقی و حقوقی در او بروز می‌کند که این جایگاه واقعی او را در جامعه رقم می‌زند.

شجاعت و مطابق با واقع بودن مهمترین ویژگی اخبار باشگاه خبرنگاران جوان

او شخصیت حقیقی را اطلاعات شناسنامه فرد دانست و گفت: در کنار این‌ها افراد یک سری فضائل اخلاقی و کمالات نیز دارند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی افزود: شخصیت حقوقی در حقیقت چیزیست که سبب می‌شود، افراد در کارشان شناخته شوند.

او تصریح کرد: شخصیت حقوقی خبرنگاران ویژگی است که سبب شهرت آن‌ها می‌شود و بدین ترتیب شناخته شده هستند و از لحاظ شهرت و عنوان شخصیت حقوقی شهرت بیشتری دارند.

شجاعت و مطابق با واقع بودن مهمترین ویژگی اخبار باشگاه خبرنگاران جوان

امام جمعه کرمان، باشگاه را مجموعه‌ای جوان، فعال، پرتوان، موفق، با اخلاص و پُرکار خواند و بیان داشت: خوشبختانه این مجموعه توانسته به لحاظ خبر و خبرسازی توانمند عمل کند و در حقیقت این تولیدات شماست که به واسطه اهمیت خبر، سبب شهرت و موفقیت شما شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: وقتی یک مجموعه مورد وثوق شد، در نتیجه اعتماد مردم را جلب می‌کند و خوشبختانه باشگاه خبرنگاران توانسته این اعتماد سازی را در بین مخاطبان ایجاد کند.

شجاعت و مطابق با واقع بودن مهمترین ویژگی اخبار باشگاه خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دو ویژگی اخبار باشگاه خبرنگاران را در بین سایر نشریات و خبرگزاری‌ها مهم عنوان کرد و افزود: شجاعت و رشادت در کنار صداقت و حقیقت یکی از مهمترین ویژگی هایست که به وفور در اخبار باشگاه خبرنگاران موج می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی اخبار مطابق با واقع و در صحنه بودن خبرنگار را از دیگر ویژگی‌های اخبار باشگاه خبرنگاران دانست که به اعتبار آن نزد مخاطب می‌افزاید.

شجاعت و مطابق با واقع بودن مهمترین ویژگی اخبار باشگاه خبرنگاران جوان

او تصریح کرد: مجموعه خبرنگاران جوان در صحنه حضوری فعال دارند و برگ برنده شما این است که نیروهایتان میدانی عمل کرده اند و اخبارتان موثق است، پس به دلیل گستردگی این خانواده خبری خبرهایتان واقعی و پرطرفدار است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی اخلاص در کار را بسیار مهم دانست و بیان داشت: کار باید تنها برای خدا باشد و امروز اگر این مجموعه توانسته مؤثر و مفید عمل کند، دلیل آن پرتلاش و مخلص بودن نیروهایش است.

 

شجاعت و مطابق با واقع بودن مهمترین ویژگی اخبار باشگاه خبرنگاران جوان

 

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ضمن ابراز خرسندی از اینکه تا کنون خبر انحرافی و کذب از مجموعه باشگاه خبرنگاران جوان کرمان نشنیده و ندیده ایم، گفت: در حق خودتان هم باید مطالبه گری درون گروهی داشته باشید و یقیناً جایگاه شما هم تغییر خواهد کرد و ما هم با نوبه خودمان از حقوق شما دفاع خواهیم کرد.

سید محمود میر کمالی، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کرمان نیز هدف از انجام این دیدار را تجدید میثاق با آرمان‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آغاز سالگرد زعامت ایشان عنوان کرد و ضمن اشاره به فعالیت‌های خبری باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان گفت: باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان به همت مجموعه پرتلاش خود، توانسته است در سطح کشور از طریق کسب مقام‌های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشد.

او به بیان گزارشی از فعالیت‌های خبری باشگاه خبرنگاران در دو بخش مکتوب و تصویری پرداخت و افزود: سال گذشته توانستیم در بخش مکتوب در بین استان‌های کشور، رتبه دوم را به خود اختصاص دهیم.

میرکمالی رتبه نخست سایت باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان در جذب مخاطب را از دیگر این موفقیت‌ها دانست و تصریح کرد: باشگاه خبرنگاران جوان تامین کننده نیرو‌های با استعداد سازمان صدا و سیماست و توانسته با بارگذاری ۷۰۰ تا ۸۰۰ خبر در ماه موفق عمل کند.

او بیان داشت: مجموعه باشگاه خبرنگاران جوان کرمان در شهرستان‌ها نیز تعداد ۱۱نیروی خبری دارد و پیگیر تعیین خبرنگار در شهرستان‌هایی که خبرنگار ندارند هم هستیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار