فرماندار ماهشهر گفت: با گرانفروشی و کم فروشی نان سنگک برخورد خواهد شد و تمامی صنوف مکلف به درج قیمت‌ها هستند.

فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: در راستای کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش خودسرانه نرخ اجناس و خدمات، به مدت دو هفته بازرسی ویژه مشترک بازرسین اتحادیه اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی از تمامی صنوف شهرستان بویژه رستوران‌های طرف قرارداد با پتروکارت بازرسی روزانه انجام میشود و گزارش بازرسی‌های صورت گرفته به این فرمانداری ارسال میگردد.

او می‌گوید: تمامی واحد‌های صنفی ملزم به درج قیمت در محلی که قابلیت رؤیت برای خریدار باشد هستند، درغیر اینصورت با واحد صنفی متخلف اعمال قانون خواهد شد.

بندری ادامه داد: اداره ورزش و جوانان شهرستان بازرسی از اماکن ورزشی و بالاخص مراکزی که با پتروکارت قرارداد دارند را در برنامه کاری خود قرار دهد و گزارش این بازرسی‌ها را تا پایان دو هفته به فرمانداری ارسال نماید.

فرماندار ماهشهر گفت: قیمت نان سنگک معمولی در شهرستان بندر ماهشهر به قیمت ۲۴۰۰ تومان و نان سنگک کنجدی ۳۴۰۰ می‌باشد و هر نانوایی که مرتکب تخلف کم فروشی و گران فروشی شود برخورد جدی در انتظارش خواهد بود، ضمن اینکه از گزارشات ارسالی توسط شهروندان عزیز و نهاد‌های مربوطه، بصورت نامحسوس نسبت به بازدید‌های میدانی اقدام کرده و با نانوایان متخلف برخورد صورت می‌گیرد.

برچسب ها: نانوایی ، گران فروشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.