سرپرست راه و شهرسازی غرب گلستان از آماده سازی و تحویل زمین رایگان به واجدین شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بندرترکمن خبر داد.

نورمحمد ایری گفت: اداره کل راه و شهرسازی برای تمامی متقاضیان حائز شرایط برابر با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین رایگان واگذار می‌کند که عملیات آماده‌سازی و واگذاری آن در شهرستان بندرترکمن انجام شده است.

او افزود: در راستای اجرای ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شهرستان ۱۵۱ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحویل داده شد.

ایری ادامه داد: این اراضی با متراژ ۴۰ هزار متر مربع برای تحویل به ۳۰۰ خانواده اهل بندرترکمن آماده‌سازی شد.

سرپرست راه و شهرسازی غرب گلستان گفت: پس از عملیات آماده‌سازی و تحویل قطعات، مالکین می‌توانند نسبت به اخذ پروانه و دریافت تسهیلات ساخت اقدام کنند. 

او افزود: تا کنون اداره کل راه و شهرسازی در دو مرحله به ۵۱۲ خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت زمین رایگان واگذار کرد.

ایری ادامه داد: این واگذاری در شهر‌های گرگان، کلاله، ترکمن، جلین و قرق انجام شده است.

او گفت: تا کنون مجموعاً ۹ هزار و ۳۳ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در استان در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کرده که با برنامه ریزی‌های لازم تلاش می‌شود تا به تمامی متقاضیان واجد شرایط زمین تخصیص یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.