ارتقای کیفیت نان در اهر، یک مطالبه مردمی می‌باشد

مدیر جهاد کشاورزی اهر بابیان اینکه ارتقای کیفیت نان در اهر، یک مطالبه مردمی می‌باشدگفت: رعایت کیفیت در پخت نان همواره مورد تاکید دولت بوده، چراکه نان یکی از موارد مهم‌ترین غذای سالم است که در تمامی اقشار مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علی نجفی  در همایش گرامیداشت روز ملی نان با اشاره به این‌که دستگاه‌های نظارتی با هرگونه تخلف صنفی در حوزه نانوایی برخورد می‌کنند گفت: هیچ کسی منکر زحمات، مسائل و مشکلات نانوایان نیست و همه از تلاش نانوایان برای پخت و تامین نان مردم مطلع هستند، ولی برخی افراد سودجو با تخلف صنفی دیدگاه دیگران را نسبت به نانوایان منفی می‌کنند.

وی بر ضرورت تأمین نان با کیفیت و عرضه آن بین مردم تاکید کرد و یادآور شد: شهرستان اهر از نظر اقتصادی منطقه‌ای ثروتمند نیست و عمدتاً به همین دلیل میزان مصرف نان در این شهرستان بالاست، لذا از نانوایان انتظار داریم با رعایت انصاف، نان با کیفیت در اختیار مردم قرار دهند.

مدیر جهاد کشاورزی اهر با تاکید بر این‌که جهاد کشاورزی برای ارتقای کیفیت گندم تولیدی اقدامات لازم را انجام می‌دهد یادآور شد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های جهاد کشاورزی، ارتقاء کیفیت گندم است تا به تناسب آن کیفیت نان نیز افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار