استاندار گلستان:

رسانه قلب حکمرانی متعالی است/ اُمیدآفرینی در جامعه با نقد منصفانه همراه با ارائه راه‌کار‌های سازنده

استاندار گلستان بعدازظهر امروز در نشست با جمعی از فعالان رسانه و کنشگران فضای مجازی استان، رسانه را قلب حکمرانی متعالی دانست.

علی‌محمد زنگانه گفت: اگر رسانه‌ای واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهد، جامعه مخدوش می‌شود.

او با بیان اینکه از نقد منصفانه همراه با ارائه راه‌کار‌های سازنده استقبال می‌کنیم، افزود: اُمیدآفرینی در جامعه باید از سوی فعالان رسانه‌ای و کنشگران فضای مجازی دنبال و با انتشاردهندگان اخبار دروغ برخورد شود.

استاندار در ادامه گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان ۹۴ هزار میلیارد تومان طرح، برای افتتاح و کلنگ‌زنی خواهیم داشت.

 زنگانه افزود: طرح علاج بخشی خلیج گرگان در بخش لایروبی به پایان رسیده و لایروبی کانال‌های اصلی آب‌رسان از دریا به خلیج، صددرصد انجام شده است و به زودی با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه گلستان جزء سه استان کشور قرار دارد که در صنعت، کشاورزی، خدمات و معدن، رشد اقتصادی مثبت داشته است، اضافه کرد: ۱۱۰ روستا در طرح توسعه روستامحور قرار دارد و اکنون استان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و تا افق ۱۴۰۴ می‌توانیم به سرمایه‌گذاری ۲۲۴ هزار میلیارد تومانی برسیم.

در این جلسه همچنین تعدادی از فعالان رسانه و کنشگران فضای مجازی استان، انتقادات، مطالبات، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

تعیین تکلیف رتبه‌بندی خبرنگاران، تشکیل شورای روابط عمومی و تشکیل گروه برای کنشگران فضای مجازی استان، ازجمله مطالبات آن‌ها بود که استاندار نیز بر اجرایی شدن آن‌ها تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار