امام جمعه مشهد گفت: دشمن با راهکارهای فرهنگی و جنگ ترکیبی همه‌جانبه‌ای که امروزه در جریان است دل و ذهن جوانان ما را هدف گرفته است تا میان مردم و نظام جدایی ایجاد کند.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز دوشنبه در دیدار با شورای سیاست‎گذاری کنگره بین المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب در مشهد گفت: در این شرایط، سرمایه‌گذاری بر تقویت اندیشه‌های قرآنی در میان مردم و جوانان، کلید حفظ غیرت دینی و باورمندی مردم است که باید به آن توجه داشت.

وی ادامه داد:تمسک به قرآن کریم، کلید گشایش همه مشکلات از زمان نزول کلام‌الله تا قیامت است و از این روست که می‌گوییم استشهادات قرآنی در کلام مقام معظم رهبری می‌‎تواند سرمشق همه باشد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت رهبر معظم انقلاب در میانه سخن، گاهی به‌صورت عینی به سراغ یک آیه خاص در قرآن کریم می‌روند و نگرش خود را به‌گونه‌ای تحلیل می‌کنند که انسان می‌تواند زاویه دید تازه‌ای به آن آیه پیدا کند.

علم الهدی افزود: نه فقط بر عناصر متدین جامعه بلکه بر مردم و مسوولان وظیفه است که به قرآن کریم استعانت کنند و در همه شئون، به مفاهیم بلند کلام‌الله مجید وابستگی داشته باشند.

وی اضافه کرد: تقویت ارتباط مردم با قرآن یک ضرورت است و باید رویداد‌های قرآنی با توجه بیشتری برگزار شود و تعالیم آسمانی آن در امور روزانه جریان پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.