مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: با حضور جمعی از مسئولان، در رابطه با زباله‌های تولید شده از سوی اصناف و رهاسازی آن در محل نامناسب، تصمیماتی اتخاذ شد.

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد در نشست هم اندیشی در رابطه با زباله‌های رهاسازی شده از سوی اصناف در خیابان، جوی‌ها و پل‌ها گفت: اصناف آیینه تکاپو و زیبایی شهر هستند و از آن‌ها می‌خواهیم تا با همکاری بیش از پیش با شهرداری، برای داشتن شهر بدون زباله تلاش کنند. 

او افزود: مقرر شد تا اصناف با توجه به تقویم روزانه‌ای که در اختیار آن‌ها قرار میگیرد، زباله‌های خود را جمع آوری کرده، در مکان مناسبی قرار دهند.

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد تصریح کرد: اصنافی که زباله‌های تولیدی آن‌ها بیش از حد است، باید در ظروف سربسته قرار دهند و از ریختن آن‌ها در پل ها، جوی‌ها و باغچه خیابان‌ها اجتناب کنند.

رحمیدل معاونت خدمات شهری شهرداری یزد نیز در ادامه، ضمن تشکر از برگزاری این نشست، از تداوم اینگونه هم اندیشی‌ها در دیگر مناطق شهرداری یزد خبر داد و افزود: افرادی که کیسه‌های زباله خود را بر روی ماشین میگذارند و در حال حرکت باعث آلودگی خیابان می‌شوند، با رصد دوربین‌های نظارتی اعمال قانون و جریمه می‌شوند. 

حسنی رییس اتاق اصناف یزد نیز برگزاری اینگونه هم اندیشی‌ها را مثبت ارزیابی کرد و اظهار امیدواری نمود که اتحادیه‌های اصناف با شهرداری نهایت همکاری را داشته و برای کاهش آلودگی زیست محیطی تلاش می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار