فرماندار زابل گفت: تجمع اعتراضی رانندگان خودروهای دیزلی حوزه سیستان مقابل فرمانداری به علت کاهش سهمیه سوخت پایه آنها بوده این درحالی است که برخی از رانندگان به جای ارائه خدمت اقدام به فروش سوخت می‌کردند.

علیرضا ملاشاهی  علت تجمع رانندگان خودروهای نیمه‌سنگین درون شهری مقابل فرمانداری زابل را کاهش سهمیه سوخت آنها دانست و گفت: سوخت این خودروها از ۲ طریق تامین می‌شود که کاهش سهمیه سوخت پایه آنها علت تجمع امروز است.

وی افزود: این تصمیم یعنی کاهش سهمیه پایه سوخت یک سیاست ملی است که ادامه خواهد داشت؛ در این زمینه برخی از افراد که صرفاً از خودروهای نیمه‌سنگین به منظور فروش سوخت استفاده می‌کنند، به این موضوع معترض شده‌اند.

اهمیت نصب سامانه سیپاد و ارائه خدمت به مردم

فرماندار زابل ادامه داد: سهمیه پایه مینی‌بوس‌ها قبلا ۹۰۰ لیتر بود که اکنون به ۶۰۰ لیتر رسیده است اما اگر این مینی‌بوس‌ها کارکرد لازم را داشته باشند سوخت آنها به ۱۶۰۰ لیتر تغییر پیدا می‌کند که شرط آن نصب سامانه سیپاد است چرا که به ازای ارائه خدمت به مردم این سهمیه برای آنها افزایش پیدا می‌کند.

وی اظهارکرد: آن دسته از رانندگان که فقط به دنبال فروش سوخت هستند گلایه کرده در حالی که سوخت جزو منابع ملی بوده و متعلق به همه مردم است.

ملاشاهی گفت: توقف برخی از خودروهای دیزلی در یک مکان و فروش سوخت آنها در حالی رخ می‌دهد که مردم عادی برای حمل و نقل و جابجایی باید چندین برابر هزینه کنند و یا ساعت ها در صف انتظار باشند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار