سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، از هفته آینده کارت سوخت تاکسی‌های غیرفعال مسیر زابل به زاهدان ابطال می‌شود.

علی ولایتی پور اظهار کرد: در شرایطی که نیازمند توسعه ناوگان حمل و نقل بیرون شهری هستیم، متاسفانه تعداد زیادی از خودرو‌های تاکسی بدون هیچ عملکردی فقط سوخت دریافت می‌کنند که ضرورت دارد در این زمینه اقدام مناسبی انجام شود.

وی افزود: مالکان تاکسی‌های غیرفعال بیرون شهری تا هفته آینده فرصت دارند تا به چرخه حمل و نقل عمومی برگردند و نسبت به ارائه خدمات و جابجایی مسافران در مسیر‌های مشخص شده اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل ادامه داد: در صورت عدم فعالیت تاکسی‌های غیرفعال سهمیه سوخت آنها قطع و با افرادی که خودسرانه اقدام به افزایش کرایه کنند قطعاً برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به سوء استفاده برخی افراد سودجو از مزایای خودرو‌های تاکسی، خاطرنشان کرد: این تعداد از تاکسی‌ها در چرخه حمل و نقل حضور ندارند و برخی از سهمیه سوخت و مجوز ورود به طرح ترافیک آن استفاده می‌کنند که قطعا با این دسته از تاکسی‌ها برخورد جدی خواهد شد.

ولایتی پور بیان کرد: ارائه تسهیلات، خدمات و مجهز کردن مکان ناوگان تاکسیرانی درون شهری از برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان است، که تحقق آن شمار تاکسی‌های شهرستان زابل را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار