استاندار کرمان با اعلام بهبود شرایط اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان گفت: کرمان رتبه چهارم کشوری را در امنیت سرمایه‌گذاری به دست آورده است. 

محمدمهدی فداکار صبح شنبه ۲۰ آبان ماه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ارتقای رتبه فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار را حاصل تلاش و همگرایی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و تیم اقتصادی استان دانست و گفت: سخت‌ترین جوابی که باید به مردم بدهیم در حوزه اشتغال است و همه تلاشمان را باید بکار بگیریم که اشتغال جوانان به سامان برسد. 

وی روند رو به رشد فضای کسب و کار و کاهش نرخ بیکاری در استان را مورد اشاره قرار داد و افزود: تنوع شاخص‌ها در مراکز ارزیابی متفاوت، همه نشان از همبستگی مثبت در استان و فضای رو به بهبود محیط کسب و کار و اشتغال را نشان می‌دهد. 


استاندار کرمان تصریح کرد: با کاهش نرخ بیکاری استان کرمان به ۷.۴ درصد، در حال حاضر بهترین وضعیت را در هشت سال گذشته شاهد هستیم. 


فداکار در خصوص تفاوت نرخ اشتغال زنان و مردان در استان گفت: بخشی از این تفاوت به دلیل معدنی بودن استان طبیعی است، اشتغال بانوان را در حوزه‌های خدمات و گردشگری و صنایع دستی می‌توانیم دنبال کنیم.


وی به رتبه چهارم امنیت سرمایه‌گذاری در استان اشاره داشت و تصریح کرد: شرایط برای اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان بهبود یافته است و ارزش دارد که تلاشمان را بیشتر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار