افتتاح ۴۰ بازار تره بار تا پایان سال جاری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از افتتاح ۴۰ بازار تره بار تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.

حسین نظری، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: امروز شاهد دو افتتاح در منطقه ۱۷ و منطقه ۲ هستیم و دو پروژه دیگر نیز کلنگ زنی خواهد شد که یکی از آن‌ها دومنظوره خواهد بود. برای ایجاد یک بازار میوه و تره بار ابتدا باید زمین توسط شهرداری منطقه تامین شود و ایجاد آن نتیجه یک کار جمعی است.

نظری با اشاره به اینکه علاوه بر تقاضا و توجه مردم، دید و منظر مناسب مد نظر بوده که در افتتاح بازار شقایق به نگاه ایرانی و اسلامی توجه شده است،گفت:  بنا داریم که توسعه خدمات را افزایش دهیم.

نظری در ادامه به اضافه شدن چرخ دستی به میادین و همچنین از آموزش پیمانکاران و فروشندگان میادین خبر داد تا با مردم با ادب و احترام برخورد کنند و این کار موجب رضایت‌مندی مردم خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پایان گفت: برنامه داریم تا پایان سال جاری ۴۰ بازار تره بار افتتاح کنیم و از شهرداران درخواست می‌کنم که زمین مناسب در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران قرار دهند.

وی در ادامه در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر فعالیت کودکان افاغنه در فرایند جمع‌آوری زباله‌ها توسط پیمانکاران، گفت: به هیچ عنوان این موضوع درست نیست و ما نیزچندین بار این موضوع را تاکید کرده‌ایم و به هیچ عنوان هیچ یک از پیمانکاران حق استفاده و بهره‌گیری از کودکان چه ایرانی و چه افاغنه در جمع‌آوری زباله را ندارند و استفاده از این کودکان ممنوع است و چنانچه این کار انجام شود با پیمانکاران برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.