معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: تا به امروز برای  بیش از یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در استان‌های فارس، ارومیه و سیستان و بلوچستان زمین تامین شده که بخش عمده‌ای از آن‌ها ویلایی و کم طبقه خواهد بود.

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: باتوجه به پیگیری های صورت گرفته تا به امروز برای بیش از یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در استان‌های فارس، ارومیه و سیستان و بلوچستان زمین تامین شده است. 

به گفته وی سهم سازمان  ملی زمین و مسکن و شرکت از این اراضی در کارگروه‌های مربوطه در استان مصوب شده و به‌زودی فراخوان آن انجام خواهد شد. 

او می گوید: در بحث مشارکت و سرمایه‌گذاری مسائلی از جمله مذاکره با بانک‌ها، آخرین وضعیت شهرک‌های استان فارس، تهیه دستورالعمل استفاده از فناوری‌های نوین در طراحی و ساخت شهرک‌ها، تهیه طرح یکپارچه برای اراضی و زمین‌های موضوع ماده ۱۰ قانون جهش تولید برای ساخت مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مالکی گفت: در حال حاضر در نشست بررسی های صورت گرفته  پروژه بلوار معلم زاهدان با مساحت بیش از ۱۴ هزار متر مربع و پروژه شهید اسرافیلی ارومیه بررسی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون برای حدود ۱۱۱ هزار واحد مسکونی در قالب صنعت‌شهرها، زمین تامین شده و فرایند اجرا در دست اقدام است و برای حدود ۹۰ هزار واحد پیشنهاداتی داشته‌ایم که زمین‌های آن در دست تامین است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ساخت صنعت‌شهر‌ها از جمله سیاست‌های دولت سیزدهم برای تامین مسکن کارگران و کارکنان حوزه صنعت است که در آن زمین از طرف دولت تامین می‌شود و مدیریت پروژه برعهده واحد صنعتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
مگه استان ارومیه هم داریم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
ترو خدا پیگیری کنید دوساله قراره در شهر تنکابن زمین تخصیص بدن متاسفانه هنوز هیچ اقدامی نشده گناه ما چیه دوساله اسم مون تایید شده ولی زمین برای ساخت تامین نمیکنن هیچکس پیگیر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
چه رانتی توزیع بشه تو این طرح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
خانه و ویلا و شهرک سازی یعنی ویرانی محیط زیست . پیامد این همه ساخت و ساز چیزی جز افزایش ترافیک و الودگی هوا نیست.
آخرین اخبار