ترافیک علت کندی اجرای پروژه خیابان جهاد کرمان

شهردار منطقه دو کرمان ترافیک را مانع اجرای پروژه جدول گذاری خیابان جهاد دانست.

علی رحیمی راد، به شهروندانی که درخواست اجرای سرعتگیر در کوچه‌های خود را دارند، توصیه کرد درخواست خود را بهصورت کتبی مطرح کنند تا پس از تأیید شورای ترافیک ، برای اجرای آن اقدام شود.

وی از صدور اخطاریه به مالکان زمین‌های خالی در خیابان «جهاد» برای حصارکشی خبر داد و همچنین گفت: بوستان شهرک «بانک مسکن» به وسایل بازی و تندرستی بهزودی تجهیز میشود و سیستم روشنایی آن اصلاح خواهد شد.

شهردار منطقه دو کرمان، با اشاره به اینکه سال آینده بودجه ای به ساماندهی خیابان «ثامنالحجج (ع)» اختصاص داده خواهد شد، افزود: در حال حاضر نیز، در این خیابان و مقابل مسجد یادشده، جدولگذاری شده و با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر، فرش موزاییک این محدوده نیز به زودی اجرا خواهد شد. 

شهردار منطقه دو کرمان، از ۱هزار متر جدول گذاری در مدت ۱۱ روز در خیابان «هاشم نادری» خبر داد و در پاسخ به انتقاد برخی از شهروندان درخصوص روند کُند ساماندهی رفیوژ میانی خیابان «جهاد»، اظهار کرد: با توجه به وجود کابل برق و لوله آب در این رفیوژ و ازسوی دیگر، ترافیک این خیابان، فرآیند خاکبرداری با احتیاط کامل از ساعت ۲۲ هرشب تا پنج صبح، و اقدامات عمرانی در طول روز انجام می شود.

برچسب ها: رفیوژ ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۷ آبان ۱۴۰۲
بی حال تر از شهردار کرمان کسی نیست