فرمانده انتظامی املش از کشف ۲ میلیارد ریال انواع مواد غذایی، لوازم تحریر و لوازم بهداشتی احتکار شده در بازرسی از یک انبار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شریف رحیمی با اشاره به اینکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار داشت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی املش با انجام تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته از احتکار مقدار زیادی مواد غذایی داخل انباری در یکی از روستا‌های این شهرستان مطلع شده و پس از هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره صمت به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی املش از کشف هزار و ۲۰۰ قوطی رب، ۶۰۰ بطری آبمیوه، ۹۰۰ عدد لواشک، ۳۰۰ جلد دفتر، ۶۵۰ عدد چسب، ۴۸ قوطی کنسرو، ۸۰۰ عدد آدامس، ۲۰۰ عدد ژیلت و ۱۴۰ بسته زعفران احتکار شده در بازرسی از محل مورد نظر خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: در این خصوص متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه هدف محتکران و مفسدان اقتصادی از احتکار کالا و نیازمندی‌های مردم، چیزی جز ضربه زدن به اقتصاد کشور و منفعت طلبی نیست از شهروندان خواست تا اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت سودجویانه و غیرقانونی این افراد را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.