مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نجاتگران این جمعیت به حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های درمیان و سربیشه امدادرسانی کردند.

کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طبق گزارش مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر سیل و آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی در شهرستان‌های درمیان و سربیشه، نیرو‌های امدادی در منطقه حاضر شده و امدادرسانی کردند.

او با بیان اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۱۸ حادثه دیده ارائه خدمت کردند، افزود: بارش‌های رگباری، سیل و آبگرفتگی این شهرستان‌ها را درگیر کرده و از ساعات اولیه نجاتگران این جمعیت در حال ارائه خدمات در این منطقه هستند.

کاوسی بیان کرد: از ساعات اولیه ۳ تیم ویژه سیلاب متشکل از ۱۰ نیروی عملیاتی با بکارگیری ۳ دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافته اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در این حادثه تیم‌های عملیاتی با استفاده از ۲ دستگاه موتور پمپ لجن کش اقدام به تخلیه آب کرده اند.

او از هموطنان خواست تا در صورت وقوع حوادث در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

برچسب ها: هلال احمر ، خسارت سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار