برگزاری سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد گفت: سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران، روز‌های ۱۷ و ۱۸ آبان ماه در یزد برگزار می‌شود.

میرغفوری رئیس پارک علم و فناوری استان یزد در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک‌های فناوری و سازمان‌های نوآوری ایران، روز‌های ۱۷ و ۱۸ آبان ماه در یزد برگزار می‌شود و محور اصلی کنفراس توسعه نوآوری منطقه ای، نقش دولت، دانشگاه، بخش خصوصی و جامعه است.

او افزود: محور‌های این کنفرانس شامل مدل همکاری چهارجانبه دولت، بخش خصوصی، دانشگاه و جامعه در توسعه نوآوری منطقه‌ای و ملی، آینده نگاری، چالش‌ها و فرصت‌های زیست بوم نوآوری و نقش آن در سیاستگذاری علم و فناوری و کارکرد عناصر حکمرانی در توسعه نوآوری منطقه‌ای است.

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد اظهار داشت: نقش نظام‌های آموزشی در توسعه نوآوری و شرکت‌های فناور و فرابورس و نهاد‌های مالی خصوصی و نیمه خصوصی در زیست بوم نوآوری از دیگر محور‌های این همایش ملی است.

او یادآور شد: ارائه آخرین دستاورد‌های علمی و کاربردی در حوزه زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و تبادل تجربیات در این خصوص از اهداف این کنفرانس است.

میرغفوری گفت: در این کنفرانس ۶۱ مقاله توسط کمیته داوری جهت ارائه در کنفرانس ارزیابی شده است و ۴۴ مقاله به صورت حضوری و ۱۷ مقاله هم به صورت پوستر و در قالب ۱۲ پنل ارائه می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد یادآور شد: این کنفرانس در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

برچسب ها: نوآوری ، کنفرانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار