بر اساس گزارش تلویزیون فلسطین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک مخزن آب در تل الزعتر را بمباران کردند.

تلویزیون فلسطین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک مخزن آب در تل الزعتر در شمال نوار غزه را بمباران کردند. فعالان فلسطینی نیز گزارش دادند که تعدادی از منازل اطراف این مخزن با مقدار زیادی آب جاری زیر آب رفتند.

نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته مورد بمباران مستمر رژیم صهیونیستی قرار گرفته و خسارات سنگینی به زیرساخت‌های غیرنظامی وارد شده است و باعث از کار افتادن بسیاری از تأسیسات به‌ویژه بیمارستان‌هایی که مجروحان بمباران این رژیم یا مبتلایان به بیماری‌های مزمن را درمان می‌کنند، شده است.

فعالان شبکه‌های اجتماعی با اشاره به اینکه مخزن آب مورد نظر در مجاورت بیمارستان اندونزی قرار دارد که در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی آسیب‌های زیادی به آن وارد شده است، اعلام کردند: از بین رفتن این مخزن آب باری بر دوش کادر پزشکی شاغل در این شهر می‌افزاید و در نتیجه درد و رنج بیماران را تشدید می‌کند.

شایان ذکر است که آسوشیتدپرس شامگاه شنبه گزارش داد که مصر و قطر به رژیم صهیونیستی پیشنهاد کردند که برای اطمینان از رسیدن کمک‌ها به نوار غزه و تخلیه غیرنظامیان آسیب دیده، آتش بس بشردوستانه روزانه بین ۶ تا ۱۲ ساعت اعلام کند. اما از طرف صهیونیست‌ها رد شد.

حملات رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی وارد سومین روز خود شده است. تعداد شهدای بمباران رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۷ اکتبر به ۹۵۰۰ کشته و بیش از ۲۳۵۰۰ زخمی رسید.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
مدعیان حقوق بشر کجا هستند ؟ سازمان ملل کجا ؟ دیدبان حقوق بشر کجاست ؟ بیداری حقوق انسانیت کجاست ؟کمیته حمایت از حقوق زنان و کودکان کجا هستند و....
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۵:۳۶ ۱۴ آبان ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : جبهه های مقاومت اسلامی فلسطین و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص باید تمامی فرودگاه ها و ناوهای جنگی و اماکن مختلف تصویه آب شیرین کنها و نیروگاه‌های برق و اماکن مختلف مخابرات اینترنت و ایستگاههای گاز و دیگر سوختهای صهیونیستها را به شدت مورد هدف قرارشان دهند نابودشان کنند . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار