معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز بابیان اینکه ما مشتری گویش تیز و در عین حال صادقانه دانشجویان هستیم گفت:خوشبختانه ریاست دانشگاه دیدگاه خاصی به مسائل فرهنگی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید علیزاده گفت: با حضور دکتر نصراله‌زاده در راس مدیریتی دانشگاه ما احساس تنهایی نمی‌کنیم و معتقد هستیم همه‌ی مسئولان دانشگاه نیز باید نگاه متعالی ریاست محترم دانشگاه را داشته باشند.

وی با تاکید بر نقش مهم اساتید، دانشجویان و کارکنان در بسترسازی فرهنگی در محیط دانشگاه افزود: هدف ما از تشکیل این جلسات صرفا شنیدن تعریف و تمجید از زبان دانشجویان نیست و ما مشتری زبان سرخ، گویش تیز و در عین حال صادقانه‌ی شما هستیم و اگر در کنار انتقاد، صداقت و انصاف نیز باشد، قطعا نتیجه‌ی بهتری خواهد داشت.

در این نشست سه ساعته، دانشجویان و نمایندگان بسیج دانشجویی، جامعه‌ی اسلامی دانشجویان، هیئت شهدای گمنام، انجمن‌های علمی و کانون‌های دانشجویی، تالار گفتگو و نشریات دانشجویی به‌صورت صریح مطالبات، انتقادات و سوالات خود را از رئیس دانشگاه مطرح کردند.

«تداوم برگزاری منظم دیدار دانشجویان با رئیس دانشگاه»، «جلوگیری از تک‌صدایی در دانشگاه و فراهم نمودن شرایط برای سایر تشکل‌ها و افکار مخالف»، «رفع موانع موجود در برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت و تداوم این اردو‌ها با بازدید از مجموعه‌های صنعتی سایر استان‌ها»، «حمایت دانشگاه از کانون‌های فرهنگی و اجتماعی فعال جهت برگزاری نمایشگاه در خارج از دانشگاه‌ها»، «ملوّن کردن فضای دانشگاه به عطر و بوی شهدا»، «انتقاد از عدم کارکرد فرهنگی برخی از اماکن دانشگاه از جمله چاله عمران»، «ضرورت نگاه متفاوت دانشگاه به شرکت‌های معرفی شده از سوی انجمن‌های علمی که خواهان اخذ مجوز دانش بنیان هستند»، «مشکلات فرهنگی و صنفی خوابگاه‌ها» و ... از جمله موضوعات مطرح شده از سوی دانشجویان حاضر در این جلسه بود.

برچسب ها: دانشگاه ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.