دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیشرو در خراسان رضوی

در حکمی از سوى رئیس دانشگاه پیام نور کشور پروفسور نژادعلی به عنوان رئیس منطقه 9 پیام نور کشور و سرپرست پیام نور خراسان رضوى منصوب شد.

دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیشرو در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، دکتر محمد حسن دوگانی معاون پارلمانی دانشگاه پیام نور با اشاره به بحث آمایش آموزش عالی گفت::با توجه به سند آمایش آموزش عالی، دانشگاه پیام نور در راستای چابک سازی به 10 منطقه در سطح کشور تقسیم شده است که در منطقه 9، استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی و سمنان قرار گرفته اند که دکتر نژاد علی استاد تمام رشته شیمی به عنوان رییس منطقه 9 و با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی منصوب و از زحمات ارزشمند دکتر محمد علی داوریار در طول دوران تصدی تقدیر و تشکر شد.


دکتر عزیزالله علی نژاد رئیس جدید منطقه 9 پیام نور کشور نیز در این مراسم افزود: پویایی علمی، تفویض اختیار ویژه به مراکز و واحدها، همفکری و تعامل بدون توجه به اختلاف دیدگاه‌ها از مهمترین برنامه‌ها و سیاست‌های آتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: آنچه مطلوب جامعه علمی کشور خواهد بود این است که دستاورد‌های علمی صرفا در حد تئوری و مقالات باقی نماند و به صورت عملی در حوزه اقتصاد و پیشرفت جامعه نمایان شود.

دکتر داوریار رئیس سابق دانشگاه پیام نور خراسان رضوى نیز در این نشست گفت: افتخارات بسیاری در دوسال اخیر با همکاری و تلاش دانشگاهیان بدست آمده است که از برجسته‌ترین آن‌ها باید به انتخاب دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه پیشرو در سطح خراسان رضوی در بین 24 مجموعه دانشگاهی در سال 96 و در جشنواه رضوی اشاره نمود.

گفتنی است با اعمال سیستم جدید منطقه بندی و طرح آمایش آموزش عالی، دانشگاه پیام نور منطقه 9 شامل استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و سمنان خواهد بود و بالغ بر 420 عضو هیات علمی، 900 کارمند، 17 مرکز و 43 واحد دانشگاهی خواهد داشت.
 

انتهای پیام // م.ا
برچسب ها: دانشگاه ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.