عصر امروز با انتقال یک مصدوم ۷۶ ساله به بیمارستان طالقانی مشهد توسط بالگرد اورژانس هوایی گناباد، اولین ماموریت این پایگاه اورژانس انجام شد.

اولین ماموریت اورژانس هوایی گناباد انجام شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه گفت: در پی واژگونی یکدستگاه خودرو در حوالی گناباد، اکیپ اورژانس به محل حادثه اعزام شد و مصدوم را که مرد 76 ساله‌ای بود تحت مراقبت به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل کردند.

امین زمانی افزود: پس از انجام اقدامات اولیه برای این مصدوم که از ناحیه مهره‌های کمر دچار شکستگی شده بود، با تشخیص کادر درمانی مقرر شد تا مصدوم برای دریافت خدمات فوق تخصصی به مشهد اعزام شود که با توجه به وضعیت مصدوم، برای پرهیز از تکان‌های جاده‌ای در انتقال زمینی و نیز تسریع در زمان انتقال، بلافاصله اقدامات و هماهنگی‌های لازم جهت اعزام هوایی مصدوم به مشهد آغاز شد.

وی گفت: در پی هماهنگی‌های مرکز اورژانس پیش بیمارستان گناباد با مرکز EOC مشهد، و پس از کسب مجوز‌های لازم برای پرواز، مصدوم ساعت 17:28 دقیقه توسط بالگرد اورژانس هوایی گناباد به مشهد اعزام شد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

اولین ماموریت اورژانس هوایی گناباد

برچسب ها: اورژانس ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار