برگزاری جشنواره ملى سوغات رضوى در مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد

دانشجویان آثار مرتبط با جشنواره ملى سوغات رضوى را در مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد به نمایش گذاشتند.

برگزاری جشنواره ملى سوغات رضوى در مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛   هاشم جلیلی رئیس مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: جشنواره ملى سوغات رضوى فرصت مغتنی است تا بتوانیم توانمندی‌ها، استعداد‌ها و خلاقیت‌های دانشجویان را در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان بگذاریم.

وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در ابتدای سال ٩٧ و نامگذارى آن به عنوان حمایت از کالای ایرانی و تولید ایرانی نیاز هست تک تک ما ایرانیان از محصولات و خدمات ایرانی حمایت کنیم، چون در حقیقت به اقتصاد و اشتغال جوانان مان کمک کردیم.

جلیلی بسته بندی و کیفیت مرقوب محصولات ایرانی را یکی از عوامل اصلى رشد و توسعه صادرات به کشور‌های حاشیه خلیج فارس و اروپا دانست و توجه به این موضوع را یکى از ضروریات إنکار ناپذیز برشمرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه مرغوب‌ترین زعفران اختصاص به ایران دارد، اما با نام و برند‌های غربی در دنیا ارائه می‌شود خاطر نشان کرد: کشور ما در بحث تولید زعفران جزء کشور‌های پیشرو است و ما باید با بکارگیری از دانش روز بسته بندی بتوانیم خود صادر کننده باشیم نه اینکه بصورت فله اى به خارج از کشور صادر شود و سود اصلى را کشورى ببرد که کیفیت بسته بندی بالایی دارد.

رئیس مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد همچنین با اشاره به جشنواره سوغات ملى رضوى گفت:: این جشنواره با محور‌های بسته بندی محصولات، صنایع دستی، تصویرسازی و طراحی نشانه تا ٢٠ اردیبهشت در این مؤسسه دایر می‌باشد.

جلیلی اظهار داشت: تعامل بین دانشگاه، صنعت و رسانه گام بلندی در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر و بهتر و همچنین تحقق شعار سال ایجاد خواهد کرد و رسانه‌ها در این بین نقش بسیار مهمى دارند.

وى همچنین ارتقاء سطح علمى و عملی دانشجویان در حوزه کارآفرینى را یکى از اهداف اصلی این جشنواره برشمرد.

لازم به ذکر است در حاضر حدود ٣ هزار دانشجو پسر و دختر در رشته‌های معماری، حسابداری، مدیریت، گرافیک، نقاشی، صنایع دستی و ... در مقاطع لیسانس و کارشناسی ارشد در مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد مشغول به تحصیل هستند.
 
انتهای پیام // م. ا
 

نمایش آثار دانشجویان با موضوع جشنواره ملى سوغات رضوى

برچسب ها: دانشجویان ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.