همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره شش شهید دانش‌آموز با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و دانش‌آموزان در کوهبنان برگزار شد.

همزمان با هفته بسبج دانش‌آموزی یادواره شش شهید دانش‌آموز با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و دانش‌آموزان به همت بسیج دانش‌آموزی و متولیان طرح شهید بهنام محمدی از دبیرستان شهید مدرس در حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان به یاد شهیدان جواد بابایی، مهدی تردست، محمد رضا محمد‌حسنی، محمد یوسف‌زاده، علی خالداری، سید عباس روح‌الامینی برگزار شد.

در این مراسم علی عبدالعلی‌زاده از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز کشور را گرامی می‌داریم، باید با شهدا عهد و پیمان ببندیم که حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های آنان باشیم.

او ادامه داد: سردار دل‌ها به‌عنوان سید‌الشهدای جبهه مقاومت عمر با برکت خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب در جبهه‌های مختلف سپری کرد.

یادگار دوران دفاع مقدس افزود: سردار دل‌ها بیش از ۴۱ سال از عمر شریفش را در راه مبارزه با دشمنان سپری کرد در کنار مبارزه، با رفتار خود در راستای تربیت بسیجیان اقدام کرد.

او بیان داشت: تعدادی از شهدای دانش‌آموز از کوهبنان در عملیات کربلای پنج به شهادت رسیدند با اقامه نماز در اول وقت و احترام به والدین ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

راوی دفاع مقدس گفت: سردار دل‌ها دنیای اسلام را زنده کرد لذا محبوب قلوب مردم در جای جای جهان شد امروز شاهدیم که عاشقان و اراتمندان این شهید از بسیاری از کشور‌ها برای زیارت مزارش تشریف می‌آورند.

او ابراز داشت: اخلاق، رفتار و برخورد سردار دل‌ها با تمام اقشار و گروه‌ها بسیار عالی وستودنی بود، در راستای بازگشایی و امنیت راه کربلا تلاش‌های فراوانی کرد.

عبدالعلی‌زاده گفت: شهدا و در رأس آنان سردار دل‌ها بر ولایت‌مداری تاکید فراوان داشتند لذا شهید سلیمانی به صورت مستمر در وصیت‌نامه خود بر اطاعت از ولایت و رهبری اصرار دارد.

او در ادامه گفت: شهید مغفوری در راستای تکریم والدین سرآمد بود، همچنین شهید علی ماهانی از شهدای دوران دفاع مقدس شهید محمود اخلاقی را سرلوحه زندگی خویش قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار